Wij willen ons als bedrijf onderscheiden door te werken vanuit onze identiteit. Hierbij zetten we het belang van onze opdrachtgever op de eerste plaats.
Achtergrond
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Als fullservice online marketing bureau staan we met twee benen op de grond. Vanuit een christelijke levensovertuiging leveren wij geen poeha, geen sterke verhalen of adviezen waar je niets mee kunt, maar een duidelijk verhaal.
Het uitgangspunt van waaruit wij werken komt het best naar voren in ons logo/beeldmerk. Het huisje heeft een dubbele betekenis wat versterkt wordt door de naam. Het huisje is een herkenbaar beeld. Bij de eerste websites stond er steevast een huisje in het menu. Doel hiervan was dat je altijd, via een klik op het huisje, weer terug kon naar de homepage, de basis van de website. Deze zelfde betekenis heeft het huisje als uitgangspunt van wat wij doen. Namelijk de betekenis dat God de basis van alles is in het leven. Daar zit een heel verhaal aan vast, dat Henk je graag eens in een persoonlijk gesprek vertelt en dat de basis vormt van de manier van werken van The Webhouse.
Als bedrijf willen wij ons onderscheiden door een eerlijke en oprechte manier van werken. Wij willen altijd open en transparant zijn in de dingen die we doen. Dus ook in de manier hoe wij met met onze relaties omgaan. Wij denken graag met je mee en nemen daarbij geen blad voor de mond. Je krijgt altijd een eerlijk verhaal. Als het goed gaat, maar ook wanneer het niet zo gaat zoals we eigenlijk zouden willen. Samen met jou zorgen we ervoor dat je online- offline communicatie staat!