Met internetmarketing investeer je in je website om jouw doelen te bereiken: meer omzet, meer verkopen, meer bezoekers etc.
Waarom internetmarketing?
Vooropgesteld: iedere euro die je uitgeeft aan marketing wil je terugverdienen. Nu kun je natuurlijk offline adverteren. Maar online marketing gaat verder dan offline adverteren. Het is meetbaar, je kunt op een specifieke doelgroep richten, je kunt eerdere bezoekers opnieuw (re)targeten. En zo zijn er meerdere manieren om met online marketing je doelen te bereiken. Als internet marketing bureau gaan we graag met je op pad om jouw online doelen te verwezenlijken.
Vindbaar in Google
Adverteren op Google
Conversie optimalisatie
Remarketing
E-mail marketing
Acquisitie met je website
Redenen voor internetmarketing
Directe interactie met je doelgroep
Door direct een doelgroep te benaderen is de kans op resultaat groter. Denk bijvoorbeeld aan het instellen op demografie, geografie, interesses, look-a-likes, externe data of whitelisting. Kortom het instellen op prospects om zodoende nieuwe bezoekers te genereren. Met Google Ads kun je jouw doelgroep direct benaderen.
Klanten zijn 24/7 bereikbaar
Online is je bereik oneindig. Je kunt je diensten of producten, wanneer je dit wilt, wereldwijd kenbaar maken. Online marketing biedt je de mogelijkheid om meer mensen sneller en directer te benaderen. Mensen zijn altijd bereikbaar en de mobiele gebruiker doet bestellingen vanuit de broekzak.
Vertrouwen opbouwen
Social media geeft je de mogelijkheid om transparant te zijn. Zorg ervoor dat je doelgroep jouw ambassadeur wordt van jouw product of dienst. Door openheid en interactie wek je het vertrouwen van je doelgroep. Meer vertrouwen zal leiden tot meer omzet.
Snel overgaan tot actie
Door een goede inrichting van een website met goede Call to Actions stimuleer je bezoekers om actie te ondernemen: direct bellen, doorklikken naar een bestelpagina etc. Een website die goed is opgezet met doordacht kleurgebruik, knoppen en afbeeldingen zal meer conversie opleveren.
Bijsturen
Online kun je zaken bijsturen. Advertenties die (nog) niet het juiste effect hebben kun je aanpassen. Je kunt landingspagina’s maken voor specifieke doelgroepen. Ook het testen met de website is mogelijk om te kijken wat wel en wat niet werkt. Door steeds met je website bezig te zijn in een combinatie van fysieke pagina’s (content marketing) en online adverteren zorg je ervoor dat de ROI (Return on Investment) steeds beter wordt.
Wil jij in je website investeren met internetmarketing? Geef je wensen aan ons door en wij denken met je mee over een goede online marketing strategie.
Twee betrouwbare open source CMS systemen
De meeste websites die wij ontwikkelen realiseren we binnen WordPress of Concrete5. Binnen onze Basis pakketten zullen de websites binnen WordPress gemaakt worden. Concrete5 leent zich voor de meer complexe websites waarbij een CMS door de opdrachtgever gewenst wordt.